Seiten

niedziela, 20 lutego 2011

nudkowe usta by Cartice

Ja bardzo lubie jasne i naturalne usta... takie nudkowe :) ... wsrod ciagle jeszcze aktualnej oferty... bo za jakis czas sie to zmnieni... Catrice przeprowadzilo rewolucje w swoich produktach... w kazdym razie w tym co do tej pory bylo dostepne znalazlam perfekcyjny zestaw nudkowy.

Tu polaczenie pomadki i blyszczyka.

Pierwszy wpadl mi w rece blyszczyk z serii "Lip Appeal"... wybierajac dla was rzeczy na ostatnie rozdanie ogladalam tez blyszczyki i dokladnie ten znalazl sie w jednym z zestawow. Przetestowalam go raz, potem drugi... i bardzo mi sie spodobal. Nie klei sie, na moich ustach trzyma sie dosc dlugo, ladnie nawilza i pielegnuje usta i jest bezdrobinkowy... daje bardziej efekt tafli.

Kolorek widac na zdjeciu... jest to 080 Bare Necessity.

Typowy dla Catrice dlubi i waski aplikator, calkiem przyjemny w uzyciu.

Tak wyglada na rece... delikatny bezowy, mleczny roz.

I na ustach :)


Drugim produktem jest dosc lubiana na wizazu szminka z serii "Absolute Moisture". Zamknieta w ladnym, prostym opakowaniu pomadka o bardzo delikatnym zapachu.

Kolorek to 110 Gentle Beige

Bezdrobinkowy, satynowy bez z odrobina rozu. Musze przyznac, ze taki odcien mi najlepiej pasuje... w czystym bezu wygladam jak swiezy nieboszczyk :]

Kolor bardzo zblizony do blyszczykowego.

Pomadka na ustach nie wlazi w rowki, ladnie i rownomiernie sie rozprowadza... a takze fajnie nawilza. Dobrze wspolpracuje tez z innymi blyszczykami.

Dla porownania 110 Gentle Beige i pomadka z LE "Urban Baroque" Elisabeth, ktora pokazywalam tutaj.

Oba produkty bardzo polubilam i dosc czesto uzywam... nawet pomadki choc ja ogolnie niepomadkowa ;) ... czy kupie ponownie to trudno powiedziec... blyszczyki chyba zostana bez zmian... wiec pewnie kupie... pomadki niestety zostana zmienione ale w nowej ofercie widzialam tez bardzo przyjemnego nudziaka, wiec pewnie go przetestuje i zobaczymy :)

12 komentarzy:

  1. dlaczego ja nie mam Catrice... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Błyszczyk kuszący, zerknę na niego przy najbliższej wizycie w Naturze.

    OdpowiedzUsuń
  3. pomadka bardzo ladna:);) na KWC maja bardzo wysokie noty takze cos w nich musi byc:D

    OdpowiedzUsuń
  4. heh nie wylogowalam sie z maila grupowego;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam właśnie błyszczyk Caterice, ale z innej serii i muszę powiedzieć, że jest okropny. Kolor piękny, brzoskwiniowy róż, ale produkt nie pachnie ładnie i ma w sobie drobinki, których nie widać na ustach, ale je czuć...rozejrzę się za pomadką, którą pokazałaś:)zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pilar,
    nie ma u Ciebie nigdzie w okolicy ??

    Paramore,
    polecam... wlasnie te bezdrobinkowe :)

    Dimiti,
    pomadki maja naprawde fajne :) ... ps. jak widze filologie to wiem ,ze to Ty ;))

    Jukonoan,
    no wlasnie drobinkowe mi nie za bardzo podchodza... ale te bezdrobinkowe sa swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no nie, najbliżej z Łodzi to chyba w Warszawie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. uuu... to faktycznie kawalek...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna recenzja, zachęciłaś mnie do zakupu. :)
    U mnie beż na ustach wygląda bardzo dobrze, czerwień niestety mnie przytłacza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarodzielnica,
    ja w ciemniejszych kolorach wygladam tragicznie :) ... choc ta pomadke raczej trudno bedzie znalezc bo to byla czesc wycofanego asortymentu, co strasznie zaluje bo naprawde jest swietna... te nowe za to mi wcale nie pasuja...

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupilam GB tylko dlatego, ze cos mi switalo, ze pisalas o niej dobre rzeczy :), znaczy ze bezowa z odrobina rozu.

    Na moich fioletowo-rozowych ustach wyglada srednio, ale z blyszczykiem juz lepiej. Fantastycznie pielegnuje usta!

    Zastanawilam sie tez nad Gentle Beige, bo chyba bardziej rozowa byla, ale juz wymieciony kolor. A tak to duzo jeszcze tego maja :) i oczywiscie za 1,50 Euro. Chyba sie wroce jutro popatrzec znow, ale brzydze sie testowac ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. ALEKSANDRA,
    u Ciebie sa dostepne te rzeczy, ktore sa wycofane ??? duzo bym dala zeby dorwac szminki ze starego asortymentu... te nowe sa fatalne :/

    OdpowiedzUsuń